Glögg!

Alex sover och jag kopplar av med en liten glögg. Något som passar alldeles utmärkt till glögg är.. pepparkaka med.. BRIEOST! Det trodde jag aldrig, men Foff inisterade på att det var gott, så jag provade och ja, det var jäkla gott. Sedan provade vi med kaviar på för det hade vi också hört skulle vara gott och det funkade ochså :) Sedan gick det överstyr och Foff frågade om vi skulle ha, ja vad var det hon sade nu igen.. korv? på, på skämt såklart.
Aja det var ett par dagar sedan men iaf så nöjde vi oss med brie.
Nu dricker jag min glögg, utan pepparkakaor och annat.
Jag och Alex var som sagt ute idag och lekte lite, annars har vi mest varit inne och glott på film hela eftermiddagen, men skönt med slapppdagar också ;)
En bild på älsklingen idag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback