Nu är julen slut!

Äntligen! Der har varit trevligt och mysigt :) Men stressigt och mitt i allt blev hela familjen sjuka, suck! Vi firade jul hemma hos mina föräldrar och sov kvar där, sedan var det bara att åka hem och börja med maten för sedan kom Daniels familj till oss.
Alexander är helt slut nu han, han var dessutom på kalas idag också så han var så trött här på kvällen att han var ohanterbar. Han somnade på en minut efter att jag lagt honom tidigt ikväll skrutten :)
Där var lite bilder från helgen :D
Nu ska jag gå och ta mig en kopp hett ingefärsvatten med honung och krypa ner i soffan för att titta på American horror story :)
Sen är det gonatt för jag ska upp 5 imorgon! Åh vad jag älskar tidiga mornar, NOT!

Kommentarer
Postat av: Foff

åå va roligt med bilder :D Meeeer=)

2011-12-29 @ 06:32:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback