Grattis Pappa!

Idag har vi varit i gberg och grattat min pappa som fyllde år igår, fast det var mest vi om fick presenter eftersom de varit i Thailand, lite kläder, smycken och flippflopps till sommaren :D Pappa fick en wiskey och några lotter.
Nu har jag dukat fram lite godis och dricka till mig och Alex och vi tittar lite på Shrek :)
Alex somnade i bilen på vägen hem så han lär ju bli uppe ett tag ikväll förstår jag. Snart kommer Daniel hem från jobbet och han har med sig storasyster Nicole. Daniel har fått en tröja av mamma och pappa och Nicole har fått en liten väska med en ring i, får se vad de tycker om det :)
Alex och Nicole vid holmen i somras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback