Hej!

Hopp!
Det blir inge bilder idag heller! För när Daniel kommer hem från jobbet kommer jag ligga halvdöd i soffan och inte flytta på mig tills Daniel får bära in mig i sängen, är fruktansvärt trött.
När jag är fruktansvärt trött tar jag på mig saker jag inte klarar att utföra färdigt, tex möblera om i lägenheten, tvätta 10 maskiner tvätt, bädda rent, ner på stan och spontanshoppa lite (Bl.a rökelsen FengShui som visade sig lukta gammal blöja) SÅÅÅÅÅATTE,
Nu har jag ett bombnedslag här hemma av tvätt som ska vikas och hängas, saker jag har dragit ur lådor jag flyttat ligger i en enda röra, disk och lägenheten luktar gammal kissblöja!
Ja, det var väl det jag ville tala om.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback