Humm!

Jag vill verkligen ha sommar nu! Sol och bad och slippa en massa kläder! Meeen nu höll jag på att glömma.. VÅREN är ju nästan bäst! Okej jag vill ha VÅR nu! :)
Känns ju redan att det börjar bli lite vår i luften (Men inte just nu då, då det snöar) Men dagarna är längre, lite varmare, fåglarna har börjat kvittra, solen tittar fram då och då, härligt! :)
Just nu sitter jag själv hemma, Dabiel,Alex och Nicole åkte med Robert till Mcdonalds i hedemora. Känns riktigt skönt faktiskt att få vara för sig själv en stund. Har precis druckigt en kopp kaffe och slappat framför tvn och nu ska jag göra ett ryck och hänga lite tvätt och lyssna på musik! Inte så ofta man får göra det här hemma. Men nu så.
En liten bild från förra sommaren, tror nog jag ska skaffa mig en annan hårfärg den här sommaren, typ guld kola ljusbrun.. men jag vet inte :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback