Jag kan ingenting!

Som har med elektronik att göra, Jag skulle ju lägga upp bilder från i helgen men Daniel har något nytt fotoprogram på daton så bilderna blir för stora och jag vet inte hur man gör de mindre.. meeen jag får väl vänta tills imorgonkväll när Daniel kommer hem och kan hjälpa mig :)
Jag kan inte med kameran riktigt heller men är inte ute efter fotoproffsbilder, så de får duga.. vi som tog bilderna var dock lite "luriga" och inte så jättefokuserade.. menmen inget att göra åt nu.

Hemligheten jag talade om var Mickes 30ÅRS FEST!
Han flickvän Sara hade ordnat en fest för Micke i Tråbacken på Lördagen, han visste ingenting! Så Vi samlades där en hel hög av hans vänner medans Sara åkte och hämtade honom med ögonbilndel. Sara hade sagt att hon jobbade (när hon egentligen fixade inför festen) sedan skulle hon hämta honom efter "jobbet" och åka på en fest hos en kompis hade hon sagt hehe!
Snacka om att han blev överraskad! Det var en rolig kväll och jäkligt bra ordnat av Sara! Tack för att vi fick komma! :D
Kvällen fortsatte med Micke plus en person till i superman kallingar, klättervägg, trevliga människor, trapper och lite efterfest på hotelrum! :D

Dagen efter var lååååååång då jag skulle jobba från 13.30-22.00 Wihooo, är nog därför jag varit så tröt idag och igår, men det var det värt!


Slänger in en bild på mitt lilla hjärta så länge då, här är han ca 1,5år och ser lite putt ut hehe! Goungen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback