Ljusen är tända!

Jag älskar den här tiden på kvällen när Alex somnat och man bara kan krypa ner i soffan och inte behöva resa sig var tredje minut nå mer :) Jag älskar ju försåss tiden på dagen när han är vaken också! ;) Men så skönt att bara få ta det lugnt!
Jag och Alex skulle ha träffat min barndomskamrat Kristina idag för en fika på stan, men hennes son blev sjuk så vi får ta det på måndag istället :D Går för långt mellan gångerna, tror det är nått år sedan sisst nu :/
Jag längtar tills en viss hemlighet ska avslöjas, en rolig hemlighet som ska avslöjas snart.. efter helgen kommer det bilder så får ni se vad det var :) Kan inte skriva mycket alls nu utifall den blir förstörd.. menmen.. på måndag kommer ju som sagt bilder! :D
Ha en trevlig kväll! Alla mina bloggläsare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback