Lugn och ro!

Har släckt ner och tänt fullt med ljus och doftljus i vardagsrummet, Alex sover och Daniel jobbar. Jag sitter och kollar igenom gamla bilder på datorn och lyssnar lite på musik, en lugn och skön kväll.
Ja, händer väl inte så mycket nytt i mitt liv precis. Alexander kan roa mig en hel del med sina funderingar och kommentarer, han kan också driva en till vansinne när han tex hinner säga mamma 10ggr innan jag hunnit tugga ur en tugga när vi äter så att jag kan svara honom :) Igår konstaterade han också efter att Daniel duschat att han hade en liten snopp, och hans pappa hade en stor haha!
Jag och mitt <3 i sommras :)
Drömmer mig bort.. sophie tog bilden för ca 2,5år sedan..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback